Welkom bij de Powergirls, de ploeg waar meiden van 12 tot 18 jaar zich kunnen ontwikkelen tot sterke, zelfverzekerde en krachtige atleten. Bij ons draait het om meer dan alleen sport; het gaat om teamwork, doorzettingsvermogen, en vooral veel plezier!

Waarom kiezen voor rugby?

Rugby is een dynamische en uitdagende sport waar je kracht, snelheid, en tactiek combineert. Maar het is ook een sport waarin je echte vriendschappen opbouwt en leert om te gaan met zowel winst als verlies. Rugby versterkt niet alleen je lichaam, maar ook je zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.

Wat bieden wij?

Bij Powergirls Rugby creëren we een veilige en ondersteunende omgeving waar meiden kunnen groeien, ongeacht hun ervaring. Onze trainingen zijn uitdagend maar toegankelijk voor iedereen, of je nu een beginner bent of al wat langer speelt. Onder begeleiding van ervaren coaches leer je stap voor stap de technieken en tactieken van rugby, terwijl je je persoonlijke vaardigheden ontwikkelt.

Word een echte Powergirl!

We organiseren regelmatig open trainingen en evenementen waar je vrijblijvend kunt kennismaken met rugby en ons team. Onze Powergirls vormen een hechte groep waarin iedereen zichzelf kan zijn en waar je altijd met open armen wordt ontvangen. Ook spelers die zijn aangesloten bij een andere Belgische rugby club kunnen mee komen deelnemen!

Doe mee en ontdek wat rugby voor jou kan betekenen!

Wil je meer weten of een keer komen kijken? Neem contact met ons op of kom langs tijdens een van onze trainingen. Sluit je aan bij de Powergirls en ervaar zelf hoe tof rugby is! 🏉⚡️

powergirls@antwerprc.be

Volgende wedstrijden

Trainingen

Vrijdag van 18:30 tot 20:00

De powergirlstraining gaat door om de 2 weken.

Meer informatie - locatie

Coach